Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Wszyscy jesteśmy wyjątkowi – spotkanie z książką „Cudowny chłopak i ja” Palacio R. J.

 

W październiku 2022r. w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 uczniowie klasy V c Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie zrealizowali projekt pt. Wszyscy jesteśmy wyjątkowi – spotkanie z książką „Cudowny chłopak i ja” Palacio R. J. Głównym celem zajęć było uświadomienie uczniom wyjątkowości i odmienności każdego człowieka, bez względu na jego wygląd, dysfunkcje czy pochodzenie oraz kształtowanie pozytywnych postaw i tolerancji. Pierwszym etapem zajęć było wysłuchanie fragmentów książki czytanej przez uczniów i wychowawcę klasy. Kolejnym – dyskusja na temat empatii oraz wrażliwości, wyrozumiałości i zrozumienia odmiennego człowieka, bez okazywania litości. Dzieci rozmawiały o niewłaściwym, skandalicznym zachowaniu bohaterów książki, wskazując jednocześnie możliwości innych rozwiązań. W ostatnim etapie lekcji uczniowie wcielili się w bohaterów i napisali listy z przeprosinami do kolegi.

 

Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.



Data dodania: 2022-11-16 21:04:31
Data edycji: 2022-11-16 21:05:15
Ilość wyświetleń: 131

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Zobacz

Partnerzy

Motto

,,Więcej nas łączy niż dzieli”

Cytat
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej